wtorek, 18 listopada 2014

Na początek.

Heii!

Dzisiaj zaczynam prowadzić bloga. Będzie on właściwie tylko o modzie. Chciałabym pokazywać Wam różne stylizacje - codzienne, wyjściowe czy do szkoły.
Bez przeciągania - zaczynajmy!

Ta stylizacja nadaje się na na wiele okazji. Do szkoły, na jakąś uroczystość, święta czy imieniny babci. Czarne spodnie i elegancki, miętowy sweterek. Całości dopełnia granatowa bluzka.
Zwykłe ubrania, które w połączeniu ze sobą dają bardzo efekt. Sami zobaczcie: 

Co o tym sądzicie?

15 komentarzy:

  1. mi się podoba :)

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweterek jest przesłodki! Świetnie wszystko ze sobą zestawiłaś!
    Obserwuję i mam nadzieję że ty też zaobserwujesz mojego bloga, jeśli ci się spodoba!
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny outfit, ale ja rozpięłabym sweterek :)


    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie
    ♡BLOG-kilk♡
    Pozdrawiam - Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ;) bardzo dziewczęco ;)
    dziękuję za komentarz u mnie :>
    dolcinella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ah, i Harper`s Bazaar można kupić w Empiku i w większych salonach z prasą czy nawet kioskach ;) Pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zestawienie ;) sweterek jest uroczy!!

    Ja również obserwuję ;) i życzę powodzenia w zbieraniu 100 obserwatorów twój blog zapowiada się świetnie więc nie będzie to trudne ;)
    www.lady-emi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy sweterek, wszystko ładnie do siebie pasuję ,powodzenia w pisaniu bloga, ja również dopiero zaczynam ;) pozdrawiam
    http://metheluckygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie :)
    Zapraszam do mnie :))
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu! A sweterek jest śliczny :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo inspiracji!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w blogowaniu, również obserwuję !
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny sweterek :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny sweterek! :)

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń