poniedziałek, 1 grudnia 2014

Bluzki.

Heii!

Dzisiaj mam dla Was posta z na jesień/zimę.
Na blogach często pojawiają się grube i wełniane.
Ja stawiam na lekkość. Ciuszki, które widzicie na dole nie są tak cienkie jak się wydaje. Spokojnie można w nich chodzić po domu. Znajdą się osoby, które zapytają: "A co, jeżeli na dworze jest zimno?".
Odpowiedź jest bardzo prosta. Na bluzki można założyć kardigany, a na to kurtkę (zimą nie ma raczej osób, które paradują w topach). Przychodząc do domu, szkoły czy do koleżanki można to zdjąć i pochwalić się bluzką.
Oto moje ulubione:




12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne bluzki ;)

    www.lady-emi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne bluzki :).
    http://everythingandcooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER BLUZKI :)

    Obserwuję i zapraszam :)
    pluscztery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzki bardzo mi się podobają, również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne bluzki <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne bluzki, przypadły mi do gustu.
    swoją drogą, bardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która przyciąga:)
    obserwujemy?
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te bluzki ;) ja wolę swetry, bo jest mi cały czas zimni ;p
    może wspolna obserwacja? Jeśli tak, zacznij ;)Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń